Kenapa SHAKLEE supplement terbaik di Malaysia


Nina kenal shaklee waktu lepas pantang anak pertama tahun 2014. Waktu tu Nina dalam kegelisahan disebabkan susu badan drop. Dah lah anak pertama, menyusu badan sepenuhnye pulak tu tetibe dari hari ke hari susu dah tak meriah seperti waktu pantang. Anak meragam setiap masa. Stress mak kau.


Maka disitu lah terdetik hati duk google carian info tentang penyusuan dan tertarik dengan produk penggalak susu dari shaklee. 


Nina pilih shaklee lepas Nina dah buat kaji selidik pasal produk dan company shaklee itu sendiri.


Syukur.. puasa tahun-tahun seterusnya Nina dah bersedia dengan Set Puasa Shaklee


8 Sebab Kenapa Shaklee Supplements Terbaik Di Malaysia.


1.) Shaklee ade logo Halal

 Rakyat Malaysia ramai yang beragama Islam. Jadi, yang paling utama mestilah pilih produk yang secara terangan ade logo HALAL.

2.) Shaklee Memang Trusted Brand

Sebab apa tau! Sebab shaklee organik ni bukan pada jaga baja baja tanaman saja, tapi pemilihan benih tanaman lagi dia nak yg organik saja. Tak nak yg diubah ubah genetik tu masuk dalam shaklee ni. Shaklee bukan sekadar organik tapi beyond organik. 

Tengok la nutriferon tu. Research 40 tahun sebab melibatkan berpuluh ribu sample. Sebab shaklee nak yg terbaik saja masuk dalam list. Tengoklah youth skin care tu, 8 tahun baru nak bawa masuk. Bukannya founder tangkap muat asal jual dapat untung aje.

3.) Shaklee adalah  produk yang sangat safe proven dan effektif. Ada doktor pakar bius ambik shaklee, dan dia buat blood test kesihatan, tak ada rosak apa apa organ pun. Dan ada yg makan shaklee lebih 30 tahun dah Roslan Ghazali.

Falsafah dari pengasas Shaklee, Dr Forest C Shaklee sendiri untuk menghasilkan produk yang membolehkan kita hidup harmoni dengan alam semula jadi. Dan setiap produk Shaklee melalui piawaian yang ketat dan tak ada yang akan merosakkan satu sel pun dalam badan kita. 

4.) Shaklee ade semua kajian kukuh (Landmark Study)

Terdapat kajian penyelidikan yang diketuai oleh penyelidik pemakanan terkenal iaitu Dr Gladys Block bersama University of California tentang pengguna jangka masa panjang pelbagai jenis supplement.


Dan menariknya, hasil kajian menunjukkan bahawa mereka yang ambil supplement Shaklee mempunyai penanda biologi yang lebih sihat untuk jantung, otak dan kesihatan kognitif berbanding dengan pengguna yang tidak ambil supplement atau ambil supplement selain Shaklee.


Selain itu, setiap produk yang dikeluarkan akan diuji sehingga berjaya dapat hasil yang berkesan barulah akan dipasarkan seperti produk penjagaan kulit Youth telah mengambila masa 8 tahun kajian barulah dipasarkan.

5.) Produk shaklee sangat mampu milik. Semua golongan generasi boleh guna. Bayangkan bcomplex 120 biji baru RM 55. Tambahan pula setiap sebotol produk shaklee boleh tahan lama penggunaan seperti contoh vitamin C sebotol tahan sehingga 6 bulan harga pon kurang 100 hinggit. Memang produk yang berbaloi baloi untuk ambil secara konsisten. 


6.) shaklee antara company terawal yg cipta suppliment. Bayangkan 1915 , dah buat suppliment. Dan 1956 shaklee buat pencuci organik dari jagung, namanya basic h , sedangkan masa tu bukan macam zaman sekarang lagi. Air dan apa apa pun tak tercemar macam sekarang lagi. Tapi shaklee antara yg kedepan predict. 

Minuman protein non gmo, dari 1961 shaklee wujudkan. Masa tu orang tak kisah pun pasal minuman protein pun. Tapi shaklee antara yg awal buat minuman zero kolesterol. 

Tahun 1915 shaklee dah keluarkan multivitamin pertama dunia. 

Vitamin C pon dah bertahun berada di pasaran. 

7.) Convinient, mudah dibawa dan mudah dijaga. Tak perlu lebih lebih jaga. Nak makan bila bila masa pun boleh even dalam kereta sedang bergerak pun setel! Jimat masa dan bagi lebih produktif.

Sebab tu lah, bertahan shaklee begitu lama, sampai bergenerasi dah.

8.) Shaklee sangat prihatin dengan keadaan semasa. Shaklee sediakan set lengkap untuk setiap masalah pengguna. Seperti sekarang trend kurus dengan cara intermittent fasting jadi shaklee telah sediakan Set Kurus Shaklee iaitu Hello New You Set beserta dengan garis panduan dan real result yang boleh pengguna ikut untuk dapat kesan yang terbaik. 


Shaklee Corporation juga sangat komited untuk hasilkan produk dari bahan semula jadi yang paling tulen , Beyond Organic!

  •  Setiap produk bebas dari bahan tiruan dan bahan kimia berbahaya yang mungkin banyak didapati oleh produk pesaing tanpa anda sendiri sedari
  •  Setiap produk mematuhi piawaian keselamatan yang tertinggi
  •  Setiap produk mesra pada alam sekitar. Bahkan botol supplement itu sendiri dibuat dari food grade dan bersifat biodegradable.
  •  Setiap produk juga bebas gluten
  •  Dan paling penting Shaklee tidak pernah melakukan ujian ke atas haiwan dan bebas dari kekejaman. 

Jadi, nak amal supplement kene lebih berhati hati agar tak memudaratkan kesihatan seperti bebankan buah pinggang, rosakkan hati dan organ-organ lain. 

Nina rase bersyukur sangat dijentik hati untuk memilih produk shaklee sebagai makanan tambahan untuk kesihatan lebih bertambah baik. Alhamdulillah kajian yang menyatakan makan shaklee akan buat badan 10 tahun lebih muda dari usia itu semakin membuahkan hasil pada Nina. Dengan izin Allah.


Jadi tak usah ragu-ragu lagi dengan ketulenan shaklee. 

InsyaAllah supplement shaklee berkesan, selamat jangka masa panjang dan paling utama SEMULAJADI.


Nak tahu lebih lagi Klik disini ye. 


#blogmegashaklee

#shakleethrive2023

#shakleetriumph2023


Comments

Popular Posts